Monday 23 April 2012

Tips Memilih Pakaian Agar Kelihatan Kurus

http://www.emocutez.com1- warna

     Anda perlu memilih untuk memakai pakaian monokromatik yang memakai satu warna pada satu-satu masa. Ini akan membantu untuk membuat anda kelihatan lebih tinggi daripada ketinggian sebenar anda dan kawasan yang tebal akan menyembunyikan badan anda. Warna gelap membantu untuk memberikan pandangan yang lebih diperkemas, terutama hitam. Pakaian hitam kelihatan elegan dan bergaya. Jika anda mahu menggunakan kombinasi, anda perlu memakai warna gelap di atas jika anda berat lampu memakai berwarna atas dan bawah untuk mengalihkan fokus pada kaki anda. Jika anda mempunyai berat pinggul atau paha dan kemudian gabungan terbalik.


2- bentuk badan
    Orang berbingkai besar harus mengelak daripada cetakan yang berani kerana ia menambahkan isipadu yang lebih kepada badan-badan mereka. Pakai cetakan kecil dan lembut untuk mengekalkan rupa kecil. Anda tidak perlu memakai pakaian yang semua acuan selesai dalam berbeza tetapi Kurti dicetak dengan skirt biasa atau atas, atau anda boleh memakai seluar, seluar atau churidar plain dengan baju bercetak. Katakanlah (wahai Muhammad) tidak jalur mendatar. Mereka akan membuat anda kelihatan lebih luas daripada apa yang anda sudah, garisan menegak adalah pilihan terbaik untuk anda dan akan menambah ketinggian anda dan akan membuat anda kelihatan lebih ramping.

Garis pepenjuru juga patut wanita-berbingkai besar kerana ia meningkatkan lengkung dan memberi bentuk badan anda. Jika anda memilih cek dan kemudian memilih dengan berhati-hati dan memakai satu cek yang sangat kecil dan lebih sebaik-baiknya dalam warna gelap. Periksa kawasan itu harus dielakkan.

3- Rekabentuk dan Gaya
    Dalam dunia fesyen hari ini anda mempunyai pelbagai untuk dipilih mengikut gaya dan saiz. Untuk membuat anda kelihatan penekanan yang lebih ramping perlu tahu bagaimana aset anda dan menyembunyikan kelemahan anda. Untuk kelihatan lebih ramping anda perlu memakai pakaian yang mempunyai luka yang mudah dan anggun, dan dibuat tanpa perkhidmatan lebih banyak-wenangnya. Pakaian berbentuk akan membuat anda kelihatan lebih luas dan lebih besar dan dilengkapi dengan pakaian yang ketat akan memberi penekanan kepada bidang berat anda.

Seluar anda harus mempunyai kaki yang sempit dan tirus untuk memberikan yang tinggi dan mereka juga akan mengurangkan beberapa inci dari paha dan pinggul anda. Anda perlu memilih seluar zip dengan bahagian depan atau belakang dengan flat. Elakkan seluar jeans ketat yang memeluk pinggul beliau yang akan menyerlahkan bintik masalah anda.

Lebih suka memakai panjang, puncak longgar atau baju seperti Kurtis dan mengelakkan terletak di bahagian atas untuk menyembunyikan mata anda yang lebih luas. Anda boleh memakai poncho atau jubah untuk menyembunyikan tengah-tengah dan mencipta ilusi pinggang langsing. Untuk skirt, anda perlu memilih A-line skirt mudah yang dibuat untuk menjadikan peha kelihatan lebih ramping dan menunjuk-nunjuk anak lembu dan buku lali. Skirt dengan berat badan yang terlalu banyak atau dibengkokkan bakat akan membuat anda kelihatan lebih luas dan lebih besar.

Jika anda adalah berat pada leher mudah satu akan menjadi pilihan yang lebih baik untuk mengelak daripada memberi tumpuan kepada kawasan itu. Jika anda mempunyai pinggang yang luas, maka anda boleh membuat leher anda kelihatan menarik untuk menarik diri dari pinggang dan abdomen. Jika anda memakai sari dan kemudian memilih acuan yang lebih kecil. Memakai sari yang mempunyai sempadan yang anggun, dan langsing kerana mereka akan membuat anda kelihatan lebih ramping dan tinggi. Pakai kain mengalir seperti georgettes, kerisut atau chiffon. Elakkan kapas berkanji sengit kerana mereka akan tambah kelantangan untuk bingkai anda.

Saiz itu tidak patut menjadi penghalang kepada rasa fesyen anda. Dengan pengalaman dan kesedaran anda akan belajar untuk menonjolkan aset anda dan menyembunyikan kelemahan anda.

No comments:

Post a Comment

...Celoteh...